sobota, 19. oktober 2013

Kapice

Lani poleti so me nič kaj fine novice našle ravno, ko sem navdušeno ustvarjala JOY serijo kapic za naslednjo sezono. Naslednja sezona se je zaradi tega zgodila šele zdaj. A za veselje (JOY) nikoli ni prepozno :).


Kvačka in pletilke so od tedaj ležale nekje med napol narejenimi kapicami in šele zdaj sem spet odprla svojo čudežno škatlo, v kateri hranim svoje pletenine. Nekaj kapic sem dokončala in jih dajem na ogled v spodnjem kolažu, nekaj malega jih še čaka, da jih dokončno opedenam in postavim na ogled.


1. Kapica JOY: pletena je z dvojno nitjo; barva: vijola, malina; starost: 1 - 2 leti
2. Kapica z rožo: ima dvojni, dvobarvni rob; barva: pastelno lila, pastelno rumena; starost: 3 - 6 mesecev
3. Kapica JOY: kvačkana z dvojno nitjo; barva: bež, vijola, pastelno zelena: starost: 4 leta
4. Kapica z rožo: ima kvačkano obrobo; barva: pastelno rumena, vijola; starost: 3 - 6 mesecev
5. Pletena kapa z dvojnim robom in vzorcem šahovnice; barva: opečnata; starost: 5 let
6. Črtasta kapica: ima dvojni, dvobarvni rob; barva: mlečno rjava, sivka, rafija; starost: 2 - 3 leti
7. Kapica JOY: ima kvačkano obrobo; barva: pastelno roza, malina; starost: 5 let
8. Kapica JOY: pletena je z dvojno nitjo; barva: pomladno zelena, vijola; starost: 5 let



Vsa vprašanja mi, prosim, pošljite po mailu: mateja.keber@gmail.com.

Ni komentarjev: