torek, 06. december 2011

12 dni Božiča - 1. dan s Funchi

Vabimo vas, da tokrat kupujete domače in podprete male podjetnike in podjetnice.
Sodelujte v projektu, ki je zasnovan kot en velik 'give away' - 12 dni, 12 objav, 12 možnosti za darilce, 12 dni za spodbujanje našega gospodarstva. Več o tem si preberite TUKAJ.

1. dan je dan za vašo FUNCHI, ki podarja grelčke. Do polnoči imate čas, da sodelujete, delite s prijatelji, pustite kakšno prijazno objavo za vzpodbudo (na tejle povezavi),...

Lepo povabljeni!




3 komentarji:

Oka pravi ...

Nadvse mikaven bonbonček, držim pesti ♥ ♥ ♥

,___,
[O.o]
/)__)
-"--"-

studio13 pravi ...

Tudi jaz držim pesti in močno verjamem, da se bodo stvari obrnile na bolje -lokalno, domače ali kakorkoli že temu rečemo. V soboto sem bila na Kranjskem Miklavževem sejmu-sploh prvič sem prodajala na stojnici in moram reči, da je bilo kar malo žalostno. Pa ne samo zaradi vremena, vzdušje na splošno. Ampak mi se ne damo, ane? Tale prehlad ki sem ga fasala, bom čim prej vrgla čez ramo, nafilala baterije pa bo.
Mateja, zelo lepa objava na nalina blogu. Čestitke :). Vesele decemberske dni želim.

funchi pravi ...

Hvala obema! Valentina, res žalostno slišati, da tudi takšni sejmi, kjer je bilo ponavadi živahno in so ljudje radi kupovali in se družili, niso več tako obiskani :(. Tako je - mi se (zaenkrat) še ne damo ;). Hitro okrevanje ti želim!