četrtek, 27. oktober 2011

Happiness is a state of mind.


... skozi solzenja, cvetenja, zorenja,
na severni in na južni tečaj,
v dolino solz in na goro vstajenja
in zmeraj znova k sebi nazaj...
(T. Pavček)

Pavijo, da je sreča stanje duha. Ali uma. Nečesa skratka, kar nima opraviti z zunanjimi dogodki, pač pa je to neke vrste odločitev, zavesten premik v dobro počutje.


The thing is ... da je to stanje zadovoljstva te dni lažje doživljati ob pogledu na razkošno obarvanost narave, kot v sebi najti kakšen približek. 
Zato svoje počutje raje peljem na sprehod, da se prezrači, jaz pa medtem uživam v lepem zunaj sebe.  Gledam siničke, ki hodijo v ptičjo hišico po orehe. Ali razkošje barv, ki se ziba na drevju ... ah, v takih časih rečem, hvalabogu, da poleg mene obstaja še kaj :)


Pogled na to fotografijo (avtorica je Neža Reisner) mi ustavi čas in me spravi v stanje spokoja.
Takole bi!



3 komentarji:

Andreja L. pravi ...

Čudovit kompletek in krasne fotke na Etsyu :-))
Tudi jaz se hodim ven "zračit" vsak dan, če se le da!

studio13 pravi ...

Filozofsko razpoložena Mateja :). Ja imaš prav zračit se je treba, super izraz mimogrede. Meni se pa tudi pozna da sem mal neprezračena, tamali ima vneta ušeska in se bolj notri zadržujem. Greva takoj jutri zjutraj, en topel trak na ušeska in občudovat jesenske barve.

cashmerecafe pravi ...

Jesen je prekrasna - moj skoraj najljubši poletni čas :) Nekako, kot si napisala, se zavem vse lepote okrog sebe in se veselim, da sem del tega prekrasnega sveta.