četrtek, 01. september 2011

Štrikarica praznuje in žreba

Ker sem budna pričakala svojo uro rojstva (aha, zato tako rada čukam!), si bom kar zdajle privoščila objavo v ta namen. Vse najboljše, jest! :)

 Če bi me videli, v kakšnem stanju sem, bi si lažje predstavljali, kako zelo od srca sem si voščila. Prebolevam namreč eno zoprno trebušno virozo, za mano so urgence, infuzije, o vsem drugem raje ne bi ;)

Avgusta je bridki konec stril moj comp, na katerega sem bila očitno preveč čustveno navezana in je šel, niti pomahal ni v slovo, jaz pa v jok in sem zdaj v tretji fazi žalovanja. Moj dragi oče me je razveselil in mi v naročje položil tegale mladička, s katerega zdaj pišem. Zato grem tako hitro skoz tistih nevemkoliko faz. Še kakšni dve uri, pa bom čez :).

Ta moj RD je v znamenju TEGALE  komada. Čeprav danes, vsa zmahana, s pomendrano frizuro, podočnjaki do tal in polna modric od injekcij, res nisem kakšna rožica in je za mano kar težavno obdobje, pa se vseeno iskreno veselim svoje prihodnosti.


COPATKE pa je žreb dodelil Andreji L.  Čestitke!
Andreja, pošlji, prosim, podatke.


Za svoj rojstni dan sem v izolaciji, da ne širim naokoli teh muk, skozi katere sem šla, a je vseeno do mene prišlo toliko prijetnih in toploh presenečenj, voščil in daril, da me bo to grelo še najmanj do naslednjega rojstnega dne, ki je - olala - jubilejno. Hvala vsem!

10 komentarjev:

Andreja L. pravi ...

O tole branje pa ni kar tako, zato ti želim vse dobro, zares dobro.
In lepo praznuj :-))
Vidim, da sem jaz tista srečnica in zelo sem vesela, saj so tvoji copatki zares corti. Moja mami jih plete, in menda bom mogla nadaljevat tradicijo, tudi zato ker znam plest. Pa bom ne, saj so copatki taka stvar, ki vedno prav pridejo ob rojstvu.
en velik HVALA za žreb :-))
Bodi lepo!

Oka pravi ...

Upam, da je prvo rojstnodnevno voščilo že opravil kak predstavnik moškega spola - po besedah moje babice, to prinaša srečo... Zdaj pa še eno babje voščilce:

Vse najboljše iz ♥ srca ♥, veliko uspehov v zasebnem ter tistem 'ta drugem, pleteno-štrikanem življenju. Lepo praznuj!

.✫*¨*.¸¸.✶*¨`*.✫*¨*.¸¸.✶*¨`*.✫*¨*.¸¸.✶*¨`*.✫*¨*.¸¸.✶* ✶*¨`*
Čestitke za srečo pri žrebu tudi Andreji, blagoooor :-) Če so copatki Andrejina "usoda" :-) potem grejo funchi cukrčki v najbolj prave roke :-) Andreja, le dobro si jih oglej :-)

Loddelina pravi ...

Vse najboljše, ampak res, da bi tudi ozdravela in se čimprej spet zapletla v tvoje nitke!

Lep pozdrav iz Francije :)

Darsi pravi ...

Takšen rojstni dan pa res ni prijeten, zato upam da se čimprej pozdraviš in nadoknadiš z dvojno dozo lepega in prijetnega.

Vse najboljše.

k a t j a pravi ...

Draga Mateja,
vse najboljše in najlepše! In da bi še naprej tako veselo pletla in ustvarjala in da bi šlo vse samo še na boljše :)

funchi pravi ...

Hvala vsem za lepe želje <3

Ulala pravi ...

Joj, VSE NAJBOLJŠE in seveda najlepše želje za hitro okrevanje!

matilda pravi ...

Ojjjjj, Funchi draga, sočustvujem s tabo in ti želim čim hitrejše okrevanje brez ponovitev (imam pestro zgodovino podobnih situacij) ... pazi nase!

Tika pravi ...

Želim ti hitro okrevanje in veliko razvajanja v prihodnje.
In veliko veliko veselja- saj veš, to je pol zdravja :)

studio13 pravi ...

Ojoj Mateja, res je, pazi nase! Malo sem odsotna in sem šele danes opazila tole tvojo objavo. Upam, da še ni prepozno za čestitke, ki ti jih pošiljam iz srca, prav zares. Sočustvujem s tabo in si čisto predstavljam, kako bi se sama počutila v podobni situaciji. Bo kar držalo, da ima hudič mlade na kupu, ane? Najbrž je danes že veliko bolje in želim ti da bi bil vsak nov dan lepši. Komad je pa super.