sreda, 21. september 2011

Elle talent in MOOoooooo

Za rojstni dan sem si podarila  MOO vizitkice in voščilnice. Čakala, čakala, čakalaaaa sem nanje dolgih 20 dni, včeraj pa so prispele. Luškane in eko.
Funchi je v tem mesecu dala na ogled in glasovanje svoje eko trakove na ELLE TALENT in bo vesela vsakega vašega glasu. In vsakega glasu vaših prijateljev. In njihovih prijateljev. :)


5 komentarjev:

Oka pravi ...

Absolutno glas ZaTe! ♥ ♥ ♥

Andreja pravi ...

Kar predstavljam si tvoje veselje ko si odpirala paketek. Super so videti.

matilda pravi ...

ooo, še ena Mooojevka:) Lepe.

studio13 pravi ...

Zelo so lepe tele moo voščilnice, lepo si se obdarila. Glasovala sem seveda zate, to sem danes pozabila povedati in da držim pesti. Naj povem še to, da mi je uspelo (tisto kar sem danes čarala) in še enkrat hvala za prijaznost.

Loddelina pravi ...

Dolgo me ni bilo k tebi na obisk in zdaj imam kaj prebirati za nazaj!
Tvoje kreacije so kot nalašč za Moo vizitke, lepo pofotkane in sploh krasne!