petek, 19. avgust 2011

Etsy po novem

Tiste, ki imate svoje ETSY  trgovinice, ste verjetno že vse pridno prilagodile vse potrebno. Našo funchi kljub temu, da sem poskušala spremeniti naslove kot priporočajo, po novem najde mnogo manj obiskovalcev. Bi mi lahko zaupale, kakšno čarobno formulo ste uporabile?



4 komentarji:

Tika pravi ...

Nisem se še poglabljala v nove Etsy nastavitve, je pa res, da je v avgustu obisk zelo padel. Trgovinico imam odprto šele kratek čas in sem mislila, da je to pač dopustniško zatišje.

Škorčica pravi ...

Pozdravljena!

Jaz sem o tem spraševala že na ETS forumu, pa se ni noben oglasil, zato sem sklepala, da sem jaz edina s temi težavami. :)

Zato sem pisala tudi Etsy-jevim glavam, pa sem dobila zelo kratek in površen odgovor v stilu, da bodo počasi dodajali lokacije (ko se nisem pustila odgnati s takim odgovorom, pa na naslednje vprašanje niti nisem dobila več odgovora).

Dejstvo je namreč, da se moram lagati in napisat v profilu, da sem iz npr. Bohinja, če hočem, da me iskalniki najdejo. In vztrajno se mi je vsiljevalo, če hočem za svojo lokacijo izbrat Sierra Leone (to sem opazila enkrat po naključju!)

Takrat, ko sem opazila te težave, sem malo brskala po forumu in spoznala, da se evropejski ustvarjalci čutijo kar malo zapostavljene (mnogi opažajo tudi upad obiska) in je kar dosti kritik čez Etsy.

Vsekakor ni pravično, saj plačujemo vsi enako.

funchi pravi ...

Hvala vama za odziv. Etsy ekipi sem pisala tudi jaz in dobila zelo hladno pojasnilo, da so to novosti, ki večini prinašajo boljši obisk. nad lokacijo sem že obupala, kam vse me pošilja :).

lepemalestvari pravi ...

Hmmmm... še dobro, da brskam in kaj preberem... bom še enkrat premislila,če si bom uredila tale etsy ali ne. Hvala punce.