sreda, 08. junij 2011

Summertime, and the livin' is easy

fish are jumpin'
and the cotton is high




One of this mornin' 
you're gonna rise up singin'




then you'll spread your wings
and you'll take to the sky


fotografije: Neža Reisner


Če vprašate mene, lahko ostanemo kar pri teh temperaturah.

3 komentarji:

k a t j a pravi ...

nujno moram še tukaj pohvaliti lepe lepe fotke!
bravo neža, fotomodel in seveda mateja! (in vsi, ki so morda še sodelovali zraven, pa tega ne vemo:)

funchi pravi ...

Hvala, Katja! Tudi jaz vzklikam bravo Neža in fotomodeli. Tako sem vesela, da je funchi dobila to lepo darilo.

matilda pravi ...

Nova deklica! Funchi, ena mojih najljubših poezij, tako počasna in zvonka in grlena. Pred časom sem v dar dobila gramofon in od takrat je gor Billie. Škripajoča in poltena