ponedeljek, 23. maj 2011

Flower Power

Maj je tak mesec, da zacveti še kaj drugega, kot rožice (in mamin vrt cveti, da je veselje! vrtnice, oleandri, azeleje, potonike,aaah!).
Neža Reisner, nadarjena študentka fotografije, je za zaključno študijsko delo izbrala funchi štrikarije in prav v teh dneh nastaja naš novi katalog pletenin za odrasle.


Poleg tega se prav med majskim razcvetanjem funchi pridružuje novemu projektu, kamor sta nas povabila  mama GZS in ata Hal interactive. Od junija dalje, bo funchi spletna trgovina pod njunim okriljem.

Takole vidite, tudi funchi gre maja v cvet :)

4 komentarji:

Creatissimo pravi ...

Čestitam! Gotovo bo treba vložiti veliko dela v projekt, zato držim pesti, da bo šlo brez težav.
Lepo napredujete - bravo!

funchi pravi ...

Hvala, Jožica! Tudi jaz upam, da bo šlo s čim manj težav.

Sonja pravi ...

Jupiiiii, vesela zate. Prav je, da vloženi trud tudi rodi sadove. Saj so po poti padci in vzponi.. na koncu pa le mora it samo še naprej in navzgor :)
Že komaj čakam katalog, a tudi trgovinico bo zanimivo pogledat.

funchi pravi ...

Hvala, Sonja! Čeprav mi je še vedno srčno veselje napletati tople objeme, pa drži, da so padci kar krepki in kolena že fino potolčena. A teh nekaj prask bo enkrat pozabljenih, jaz pa bom bogatejša za naprecenljive izkušnje. Bom na koncu lahko rekla: 'Živela sem! Za svojo dušo sem si upala tvegati in skočiti v neznano.'