četrtek, 21. april 2011

Ch-ch-changes

Vse od tedaj, ko sem objavila KRUTA DEJSTVA O VREDNOSTI NAŠEGA DELA , grizem nohte in zbiram pogum, da, kot se reče, walk my talk, skratka, da ne samo pametujem, ampak tudi v resnici kaj ukrenem.

Končno sem namečkala skupaj eno bolj solidno ceno za moje delo (za pletenje grelčkov). Svoje ure sem si drznila ovrednotiti s 3,50€. Zaenkrat sežem do sem. In že to je bil en hud proces!

Da šok ne bo prehud, je večina grelčkov do konca maja na voljo še po stari ceni.

Tako. Pa sem.

V resnici pa zaupam in verjamem, da mi ljubitelji funchi pletenin privoščite 3,50€ za uro dela, le še jaz sem si morala to dovoliti.

2 komentarja:

matilda pravi ...

Draga Funchi, meni se ta urna postavka zdi nizka...ampak ti si matematičarka:I

funchi pravi ...

Oh, draga matilda, saj JE nizka! Ampak Pletilje smo z enega drugega planeta. Vprašaj druge Štrikarce, kje so imele želodec, ko so tole prebrale. Mogoče bodo čez 100 let zapisali: Funchi je rokodelski svet obrnila na glavo in od tedaj je vse drugače. (you wish, Mateja)