nedelja, 20. marec 2011

THE BIG FULL MOON, STRONG COLORS AND A FLU

Ni bila samo luna največja v zadnjih osemnajstih letih, tudi viroza, ki se me je lotila, je bila najmanj taka. Verjetno je bil zadnji mesec malo presilen zame, pa me je pometlo v posteljo.

In, kadar mi vročina kisa možgane in kašelj ne da dihati, zamolkle pastelne barve za nekaj časa pospravim v kot in se zapletem v najbolj  žive barve, kar jih premore moja zaloga.





Če barve že mene niso uspele oživiti, pa sem pričarala lep pomladni dan vam, da se lahko naužijete sončka in svežega zraka. 





4 komentarji:

Janja pravi ...

Čudoviti izdelki ♥♥♥. Tudi današnji copatki so tako zelo ljubki. Lp

funchi pravi ...

Hvala, Janja! Jaz pa občudujem tvoje cortkane copatke!

mojca - mka pravi ...

če je pa današnji dan plod tvoje čarovnije... potem pa čaraj, funchi, čaraj... še naprej :)
copatki pa tako prijetno živahni!

Creatissimo pravi ...

Čim prej okrevaj, če še nisi. Pa ne rečem to zaradi barv ;).
Tele živahne barve prav poživijo dušo!