ponedeljek, 06. december 2010

Miklavž je prijazen mož

Okoli teh prijaznih sivih mož, ki nas decembra obiskujejo, nisem dlakocepska. Meni so vsi všeč. Prijazni so, radodarni, zakaj bi komu od njih zapirala vrata? Tako ali tako ne dam nič na religiozna in druga ozadja.

Miklavž me je povabil na sveže pečeno pecivo in čaj k staršem. Zna biti, da človek z leti res opazi druge stvari in zna trenutek ustaviti in ga podoživeti, ker se zaveda, da je naprecenljv. Kot je bil zame naprecenljiv trenutek, smo se drenjali za veliko družinsko mizo, skrkali čaj, jedli pecivo in se nečemu na ves glas smejali, vsak s svojo Miklavževo košarico dobrot, zavito v rdeč svilen papir (le kje je Miklavžu uspelo najti ta papir?? Preiskala sem že nešteto papirnic in knjigarn, včasih mi ga kakšna cvetličarka nekaj podari, a jaz bi takega, kot ga imajo v L'Occitane. Kdo ve, kje prodajajo tak papir?)

Miklavž letos ni pozabil naše funchi. No, ne samo, da ni pozabil nanjo, letos jo je res lepo obdaril.

Tako je bila v soboto naša Fančka na londonskem božičnem sejmu in to kar na Oxford Street-u, lepo prosim!




In danes je v decembrski izdaji revije Kameleon tako lep zapis  EKOASA (največjega in najprijaznejšega poznavalca eko mode pri nas) o funchi grelčkih, da se lastnica te znamke kar topi.



Za povrh sem dobila še en moker nečakov (5 let) cmok in njegovo priznanje, da je zaljubljen vame in bi se rad z menoj poročil. 

Upam, da je bil Miklavž radodaren tudi do vas.

2 komentarja:

vesna pravi ...

super fino!!

Creatissimo pravi ...

Blagor enim! Tud mi bi eno frišno ženitno ponudbo! ;)