sreda, 29. december 2010

Matjaž Pungertar ima rad funchi

... in funchi ima rada našega obetavnega skakalca MATJAŽA.

Drage moje, funchi je danes ena zelo važna punca! Kaj lepšega si pa še lahko zamislimo, kot to, da si naše kapice izbirajo obetavni mladi športniki?

In, ker smo dobrega srca (predvsem pa, ker bi se radi pohvalili:), vas bomo pocrkljali s fotkami čednega mladega skakalca Matjaža.

Najbolj glasno nas je opozoril nase, ko je na SP v smučarskih poletih v Planici skakalnico pred uradnimi poleti preskusil tako, da je sam poletel kar 210 m daleč. 

Od tedaj niza uspeh za uspehom:
- 5. mesto na celinskem pokalu v Lillehamerju na Norveškem (poletna sezona 2010)
- 8. mesto na celinskem pokalu v Wisli na Poljskem (poletna sezona 2010)
- 9. mesto na celinskem pokalu v Engelbergu v Švici (zimska sezona 2010)

In, ko Matjaž odloži svojo čelado...


No, pravzaprav sem upala, da boste opazile kapo...




Dobro, saj razumem. Le kdo bo gledal kapo, če je na fotki tako čeden mladenič.

Go, Matjaž, go! Navijamo zate!

(fotografije: Neža Reisner)


6 komentarjev:

vesna pravi ...

lepo!

mojca - mka pravi ...

kapo... kakšno kapo? :)))

ja, navijamo :)

Andreja pravi ...

Ja tudi kapa je čedna☺

Marna pravi ...

Oh, super! Čeden dečko - kapa pa itak!

k a t j a pravi ...

o, tole/tale bo za moje mlajše sestrice, ki navdušeno spremljajo skoke! :) predvsem zaradi fanov, se ve.

funchi pravi ...

Ravno sem izvedela, da se je Matjaž odlično odrezal na Japonskem. Čestitke!!