sreda, 15. december 2010

Giveaway

Funchi ni kakšna zagrizena patriotka, a ima rada svojo domovino. Iskreno. Močno.
Zadnje leto sem se morala pošteno potruditi, da sem ohranjala vedrino ob pogledu na vse krivice, ki se godijo v naši mali deželici, na vse pogoltne in brezvestne kravatarje, pa ob novicah o brezposelnih, o delavcih iz Bosne, ki so ostali brez plačila za svoje garanje, pa ob vesteh, da ljudje v Zagorju dihajo zastrupljen zrak, pa se za to nihče ne zmeni... in še in še je bilo žalostnih novic.

2009 ni bilo lahko leto.
2010 še manj.

A, če kdaj, potem verjamem, da je prav zdaj pomembno, da ne izgubimo upanja. Da prav zdaj, ko ni lahko, naše sanje ne zbledijo in naš optimizem ne usahne.

Zato:

Prav zdaj sanjajmo najlepše sanje!
Prav zdaj imejmo najbolj radi našo sLOVEnijo.

Prav zdaj se imejmo najbolj radi.


 Ljubi moji, hvala za vse prijazne komentarje, vzpodbudo in spremljanje bloga! Ogrejte si mrzle decembrske dni z objemi in nasmehi, z ingverjevim čajem, odejico in če to ne zaleže, poveznite na glavo funchi kapo :)

Olepšajte ta zapis s kakšnimi svojimi upi in sanjami za leto 2011.
22. decembra bom izžrebala nekoga med vami, ki bo prejel tole eko nogavičko za gsm.

~ * ~
Dragi Dedek Mraz,

naredi čudež!
Pripelji ekipo mladih poštenih, nepodkupljivih, neodvisnih nadebudnežev,  ki jim je mar za ljudi, naravo, našo deželico,
postavi jih na čelo naše države in
daj tiste Mumbleye, ki večno mečejo polena pod noge, na planino past ovce.

Hvala!

~ * ~
Smile, without a reason why
Love, as if you were a child,
Smile, no matter what they tell you
Don't listen to a word they say
Cause life is beautiful that way.


6 komentarjev:

Škorčica pravi ...

Zelo lepo napisano. In kako hecno, ravno danes sem si kupila ingverjev čaj! :)

Evo, moj mobilček - sicer še iz srednjega veka :) - rabi oblekico in tale je kot nalašč za zimo! :)

Moje sanje in upi so zelo podobni vsako leto - tiste "glavne" stvari se ne spreminjajo, drobne pa pridejo sproti, po trenutnem navdihu, in so bolj za okrasek, ki sladka vsakdan. :)

Srečno novo leto!

Sonja pravi ...

Ne, ne.. tale oblekca za mobi paše čisto k meni, noooo, saj vidite, da ima celo moje ime gor :)
drugače pa wauuu, Noa ♥ ♥ ♥ ♥ .. uhh, koliko časa je že nisem slišala in videla. Celo večnost. Pa tako obsedeno sem jo iskala, ko sem jo enkrat na nekem francoskem satelitskem kanalu slišala v živo pet.
Da ne bom preveč klišejska, nam vsem v novem letu želim veliko pravih viž, ki bodo naše življenje delale lepše, bolj znosno. Naj novo leto prinese dovolj hladnih zimskih dni, da bi vsi rabili funchi kapice in rokavičke; pa dovolj toplih dni, da bo imela Fanči dovolj časa tudi za to, da bo šla lahko kam na svež zrak uživat sadove pridnega dela.
Pravzaprav vsem želim tisto, kar rabimo in za ščepec tistega, kar želimo. Da ostane dovolj želja še za naprej :)

vesna pravi ...

lepa oblekca :)
trenutno stanje ni rožnato, upam, da se z novim letom kaj spremeni.baje nam letos zvezde niso bile preveč naklonjene..preveč jeznih ljudi,slabe volje..
naj nam bo v novem letu lepše,pa veliko ustvarjalnega navdiha

Creatissimo pravi ...

Se podpišem pod tole objavo! Tudi jaz imam rada našo malo Slovenijo, čeprav me velikokrat boli srce... Tudi jaz še upam, tudi jaz si želim sveže energije in radostne obraze...
No, če me pa doleti še tvoja toplina, potem se bom pa na to spomnila prav vsak dan. Srečno 2011!

valentina pravi ...

Je vse že napisano,vse povedano.
Se bo uresničilo??
Težka bo....ker....želje so eno-realnost pa drugo.
In tale naša ljuba mala kokoška,ki je že ničkolikokrat prevožena gori doli in naokoli je žrtev vseh pack in packov.

Upanje-ja upanje je,ker to umre nazadnje.In zaradi vseh nas,ki imamo upanje-upam da to ne ne umre nikoli.

Mirno in z pogledom v lepšo prihodnost naj bo prihodnje leto.
Pa srečno!

Tika pravi ...

Rada imam našo deželo, boli me pa vsa skorumpiranost naše družbe. Zato sem prenehala gledati poročila, ampak se posvečam dobrim stvarem in se družim z dobrimi ljudmi. Tudi takih je veliko v naši ljubi deželici, med njimi tudi ti, draga Funchi in še druge blogovske prijateljice. Z vso kretivnostjo, ki jo premorete, boljšate in lepšate našo deželo.

Zato želim vsem, da v novem letu dobro v srcu mislijo - tudi to je nalezljivo in naj se širi po naši deželici:)

Oblekica za telefon je pa krasna, tako kot vsi tvoji izdelki!