torek, 09. november 2010

The best hat ever

Se zgodi, da sem s kakšnim svojim krojem nadvse zadovoljna. Recimo, model copatk se mi dopade in lepo sede na male nožice. Pa rokavičke lepo izpadejo na gracioznih ženskih ročicah.

Pri kapah je ponavadi tako, da vsak model ne pristoji vsaki glavi.

A tale, rahlo-ohlapna-a-ne-preveč kapa, tako fino sede na vse glave, kar sem jih imela priliko videti, da sem jo razglasila za najboljšo kapo ever. Zaenkrat :)



In še v pomanjšani verziji za male gospodičnice.


4 komentarji:

Loddelina pravi ...

Res je lepa, sploh tista modra, da o luštnih modelih sploh ne govorim!

mojca - mka pravi ...

res so fajne, tele male sploh:) a ni fajn, ko ti uspe spesnit nekaj, kar presega sicer dobre stvari? dober občutek in še večje veselje pri delu.

funchi pravi ...

Včasih pa res kaj izpade tako, da sem zadovoljna. Res pa je, da so največji žmoht ravno tiste reči, ki jih moja domišljija tako fino nariše, moje roke pa tega nekako ne ujamejo. Ko iz tistega nastane kaj fletnega, to pa je veselica za mojo dušo :)

stella pravi ...

Včasih, ko sem bila mlajša se je pletlo, kvačkalo, štikalo, šivalo skoraj v vsaki družini... potem se mi zdi, da je v tej poplavi vsega, ta navada izginila in nekako se mi je zdelo, da ni nikjer več nikogar ki bi to ohranjal in zdej sem pou vesela, da so ljudje ki posvečajo temu toliko pozornosti in si s tem izboljušujejo življene in standard...
Moram priznati da pletenje ni moja vrnila, občudujem pa vse tiste,ki jo obvladajo in ohranjajo