sobota, 16. oktober 2010

Draga ovčka, bi se danes strigli?

Za pletenje iz eko bombaža (in ne iz volne) sem se prvotno odločila, ker RES ne prenesem misli, da kdo muči uboge ovce za to, da bomo mi na glavi nosili kape. Če ste si kdaj pogledali posnetke, kaj te živalce pretrpijo zaradi tistih ugly uggic, potem si lahko predstavljate, da res nočem imeti NIČ s temi brezsrčnimi zaslužkarji.

*
Tudi, ko sem naletela na ponudnike EKO VOLNE, sem bila silno skeptična. Eko volna? Daj, daj. Kaj pa to pomeni? Da so vaše ovčke eko? Jejo eko travico in jim zato raste eko volna? 



Nekaj mesecev sem prečesavala informacije o tem in brskala za takimi, ki mi s certifikatom zagotavljajo, da humano ravnajo z ovčicami. 

In zdaj si med pletenjem zamišljam, kako se te ovčke šetkajo sem in tja po zelenih prostranstvih Falkandskih otokov, medtem, ko se malce utrujene od sonca zleknejo v senco, pa jih njihovi skrbniki nežno nagovarjajo, da je čas za striženje. 
"Draga moja lepotica, bi se danes malo strigli?"
"Ahm, ne vem. Mogoče kasneje, zdaj se mi ne da."

1 komentar:

Loddelina pravi ...

Hehe, so me nasmejale tele tvoje eko ovčke!

Pri nas že krepko pritiska mraz in eko ali ne, treba se bo odeti v volno... Upam, da so ovčke za, pa da jim je še vedno toplo, tudi potem, ko oddajo svoje skodrane plaščke.