ponedeljek, 13. september 2010

Back to basic

Da si malo oddahnem od vseh barv, rožic, dreveščk, rokavičk,... sem se spravila v svoj najbljubši užitek - med copatke.



Če pa vas pot  zanese v Ptuj, obiščite ŠTIBL in si od blizu oglejte rokavičke.

7 komentarjev:

mojca - mka pravi ...

če se tebi ne bo kvačka vžgala... :)

lepe stvari, vedno ravno prav vsega.

funchi pravi ...

se res že malo kadi iz nje, ali pa so to moje koščice :)

vesna pravi ...

šele zdaj, ko sem tvoje copatke vidla v živo na bazarju, vem kako zelozelo so cort!neverjetno lepi so

funchi pravi ...

O, hvala Vesna! Mi veliko pomeni, če take mojstrice pohvalijo moje izdelke.

Teta Bina pravi ...

kako, kako d a sem spregledala cuteplayevo stojnico na bazarju :( res da je bil đumbus in bolj zanimivo je bilo fotkanje s policijskim motorjem, tko da sem skakala za mojima fantoma + meni je ta gospodarc kot en labirint...res imam slabo orientacijo...snežno beli so prekrasni!

funchi pravi ...

Še ena tukaj s čudno orientacijo. Se tam počutim kot izgubljena v vesolju.

NiNocHka pravi ...

waaau kok lepi copatki. :) me kr prime, da bi mela enga škrata ;)