nedelja, 25. julij 2010

Dance me

Nisem zahtevno bitje in ne potrebujem veliko za to, da veselo POPLESUJEM po svoji dnevni sobi.

10 stopinj manj, kot savna preteklih dni je, recimo, čisto zadosten razlog. Ali pa jutranje sporočilo iz Avstralije, v katerem dobim fotko luštnega fantiča, oblečenega v moj brezrokavnik.

Čeprav sem bila vedno sinonim za devičniško urejenost in organiziranost, mi je naval naročil malo zamajal prepričanje, da sem sposobna  pri tem narediti dober načrt. Pa še vesela sem tako, da raje brez-vsakega-reda skačem in cvilim naokoli. Nasploh opažam, da me je ta devičniška lepa lastnost pustila čisto vnemar. Včasih bi res še prav prišla. Recimo zdaj.



Takole razmišljam, da bi:

- do konca avgusta spletem preostale grelčke in kape, ki sem jih imela namen splesti za to sezono
- do tedaj spletem tudi naročene grelčke za trgovino Štibl v Ptuju
- v septembru sprejemam naročila za otroške kape
- in tedaj nakvačkam naročene copatke za eno trgovino čez lužo
in potem...

... grem na dopust. :)

BTW: Nove kape in grelčke bom v spletno trgovino dodala enkrat konec avgusta, ko bomo naredili še photosession. Da boste vedele, kdaj pohiteti z nakupom, če imate ogledan kakšen vam ljub izdelek. Saj veste, to so unikati, redko se zgodi, da spletem dva enaka izdelka.


6 komentarjev:

Sonja pravi ...

Meni se tudi zdi, da mi zaloga devičniške urejenosti počasi pohaja. Ali pa jo vso porabim v službi, kjer moram biti zorganizirana, da druge organiziram :))
Želim ti, da izpelješ plane, kot si si ji zastavila.. in si privoščiš dopust :)

funchi pravi ...

Sonja, se mi zdi, da zdaj šele razumem, da je ta reč res v obratnem sorazmerju z ustvarjalno vnemo :)

mojca - mka pravi ...

dobro si si natrpala urnik:) držim pesti, da izpelješ... meni se sliši zelooo veliko vsega :)

p.s. kaj je to - urejenost in organiziranost? :))

Sandra pravi ...

Dear Mateja,

I don't speak slowenian, so I can't understand what you write - but I love all the things you knit and crochet. Especially the baby-shoes... haven't seen something similar yet. Greeting from Hamburg (Germany), Sandra

funchi pravi ...

Hi Sandra,

thank you for your kind words and welcome to my blog!

matilda pravi ...

Izgleda, da se je marsikaj zgodilo od tistega tvojega posta, ko si se sprašvala kaj pa kako...pa Francija, pa Nemčija, pa čezlužo. Bravo!!!! Dopust pa sodi tudi zraven:)