ponedeljek, 19. julij 2010

Blog nagrada/blog award

Hvala BARBARI za blog nagrado!

Pravila igre so naslednja:
- podeli nagrado naprej 10-im blogericam,
- napiši objavo o tem, kdo ti je podelil nagrado in objavi sliko,
-blogerke, ki si jih nagradila obvesti o nagradi v komentarjih na njihovem blogu.

The rules:
- Give this award to 10 sweet bloggers.
- Make a post about the award including the picture and mention the person who gave it to you.- Put the award on your blog.
- Let your nominated 10 know you’ve awarded them by leaving a comment.


Nagrado podarjam naprej naslednjim blogerkam:
 by AB
creatissimo
Drobtinice
HORIZONTALA MISLI
JAGODE & DINOZAVRI
Loddelina designs
mo art
Ob 8h zvečer
objemi drevo
Sonjin ustvarjalni kotiček

3 komentarji:

vesna pravi ...

najlepša hvala, Funchi za pozornost;) mi veliko pomeni, če opazi moje delo kdo,ki tudi sam ustvarja..spremljam pa veliko blogov, ki so mi všeč, tako, da se ne morem odločit katere bi izbrala..

Sonja pravi ...

Hvala, paše :)
Tudi sama rada obiskujem tvoj blog, saj so mi izdelki res všeč, čeprav smo jih že davno prerasli.

Creatissimo pravi ...

Hvala, Mateja. Nagrada mi veliko pomeni, predvsem pa je spodbuda za naprej. Se beremo (seveda)!