nedelja, 20. junij 2010

Organic wrist warmers/Eko grelčki

haha, saj vem, sredi poletne vročine jaz z grelčki. A na tale hladen, deževen dan si je z lahkoto zamisliti grelčke na svojih ročicah.

8 komentarjev:

vesna pravi ...

čudoviti!

minivanilli pravi ...

oO lušni ZELO!

Škorčica pravi ...

Čisto pravi dan za grelčke - danes sem itak morala "štumfe" spet aktivirat! :)

Tisti z rožico so mi super!

Sonja pravi ...

Všeč so mi rožice na tvojih grelčkih. Danes je čisto pravi dan za grelčke :)
Pozimi ti ji bo tako ali tako spet zmanjkovalo.

mojca - mka pravi ...

lepo, da misliš (in delaš) vnaprej. zalogica bo itak endvatri pošla, ko pride pravi čas.

Nuša pravi ...

Ja, za grelčke ni nič prepozno; kako poletje pa sploh imamo.
Bi bilo fajn, če bi bilo več takšnih progastih:)

Igriva Vila pravi ...

Tudi jaz se strinjam, da je prav da delaš vnaprej. Če ne prej bo jeseni veselo! :) Grelčki so pa itak dbest!

funchi pravi ...

Hvala, hvala punce! Lani mi je bilo res kar žal, ker moje roke niso dohajale naročil, tako, da zdaj pridno delam kupček zaloge. Nuša, tudi progastih bo še veliko, sicer pa se jih tako da naročiti v željeni barvi, z rožicami, črticami, dreveščki,...