petek, 04. junij 2010

Kivi zelena

Da ne bo dilema samo z miljavžent roza odtenki, sem za pokušino naročila še en odtenek zelenenega eko bombaža. Jaz mu rečem kivi zelena. Imate kakšno boljšo idejo?


6 komentarjev:

Škorčica pravi ...

Kivi zelena bo kar na mestu. Pa tudi limeta bi šla :)

funchi pravi ...

Hvala, Škorčica! Sem tudi sama razmišljala o limeti, pa nisem bila čisto prepričana, če je to ta odtenek.

mojca - mka pravi ...

kaaaaki carteki :)
kivi zelena... limeta zelena... pomladno zelena... nagajiva zelena... glih prav zelena... superzelenozelena:)

funchi pravi ...

mojca :)
pomladno zelena bi pa res lahko bila, kot mladi listki... Hvala!

Škorčica pravi ...

Mlada zelena? :)

"glih prav zelena" hehe!

matilda pravi ...

Jaa, mlada zelena je pravi naziv za tole zeleno:-) Krasen lajbič, jaz bi pa tole detecu kar na golo oblekla in zraven ene napihnjene hlače hlamudrače.