četrtek, 20. maj 2010

Kamnik

Čeprav priseljena iz naše bele LubeAne, pa sem to malo mestece hitro vzela za svoj dom in ga močno vzljubila.
Zaljubljena sem v staro mestno jedro, čeprav se, na žalost, tam ne dogaja toliko, kot bi se lahko. A gre na bolje in tisti mračni časi, ko je bil stari del mesta kot ulica strahov, je mimo. Kar precej prireditev se je naselilo in posebno od spomladi do konca jeseni se tu vedno kaj zanimivega dogaja.

Če se boste odpravili k nam na obisk, pa se morate seveda nujno najprej ustaviti v našem Turistično informacijskem centru (TIC), ki domuje prav na vogalu lepo urejenega glavnega trga.

Zakaj?

Da vam prijazni ljudje, ki tam delajo, povedo, kaj vse si lahko ogledate, kje lahko dobro jeste in... ah, seveda, da poškilite v njihovo izložbo, kjer se sonči nekaj Funchi izdelkov.



5 komentarjev:

vesna pravi ...

super!

Creatissimo pravi ...

Kamnik je res fletno mestece, res pa je, da bi bilo lahko manj zaspano. Njegove vrline bi lahko še boooolj izkoristili. No, upajmo na najboljše, a ne?
Je pa izložba TICa sigurno sedaj bolj mamljiva s tvojimi eko-cort umetninami :) in bo zvabila turiste tako na ogled kot tudi v nabavo 'kamniških krasot'.

mojca - mka pravi ...

madonca no... sem zgleda slepa. šla mimo ta teden - a nisem bila pozorna... :(( naslednjič popravim napako :)

Pullga pravi ...

Jeeeez, tvoji copatki so v vitrini že dolgo časa. Tic ma krasen punkt, jaz si želim, da bi bil še bolj poln izdelkov, ker bi potem VEČ ljudi prišlo po nakupe.... Morda če vsi začnemo težit, bo še to bolje. Drugače so pa srednjeveški dnevi s Carmino Burano pred vrati...

mojca - mka pravi ...

popravila napako:) sicer samo skoz izložbeno okno, pa vseeno - ogledala natančno, uauuuuuala glasno:)