nedelja, 11. april 2010

Kitty

No, pa zna Funchi zopet nekaj novega.
Hudo me je mučilo, da ne znam kvačkat v tisti tehniki, ki ji rečejo 'Tapestry crochet', ker je krasna za torbe in podobne reči z raznimi vzorci. Pri tej tehniki je vzorček jasen, pa še na obeh straneh lep.

In včeraj sem odkrila to Kvačkameriko (ki jo najbrž vse druge kvačkarice že zdavnaj obvladate)!


3 komentarji:

Sonja pravi ...

Tole pa zgleda tunizijsko kvačkanje z dolgo kvačko? Sem ga pred časom tudi sama sprobala za kuhinjske oprijemalke :) Meni je kar všeč.
Tvoja mobi oblekla z mačjim dodatkom pa je sploh lepa.

funchi pravi ...

Hvala, Sonja! Ne vem, ali je tunizijsko, vem pa, da je tisto, ki se ga vidi na azteških vzorcih. Kot pri tistih preprogah, kjer je na obeh straneh enak vzorec. Sem vesela, da sem se ga končno lotila, ker imam polno enih idej za torbe z vzorci in sem želela, da je bolj kompaktno, da so linije pri vzorcih čiste in, da, ko je torbica odprta, da je tudi notranja stran lepo za videt.

mojca - mka pravi ...

tole je pa res lepo... si že kar predstavljam, s kakimi cukrčki nas boš odslej razvajala :))