torek, 16. marec 2010

Funchi podarja!

Pomlad me vedno nekoliko zmehča in razneži, pa še rojstni dan moje ljube hčerke se bliža.
Zato v tem mesecu podarjam eko mošnjiček. 
Za srečo. Za obilje. Za veselje. Kar tako.
Pusti na blogu svoj prijazen komentar.
Objavi novico na vseh koncih in krajih.
Žrebanje bo 28. marca.

11 komentarjev:

Tiara pravi ...

Uau... Tale mošnjiček je pa res zelo lep.

vesna pravi ...

vsakič sproti, ko vidim tvoje nove objave, si rečem, kok je pa tale punca pridna..toliko lepih ročno izdelanih pletenin in vse so prekrasne!

Nuša pravi ...

enkraten mošnjiček je; pa tudi ostali izdelki, predvsem grelčki, so blazno lepi.Veliko ustvarjalnega navdiha še naprej

Marna pravi ...

Prekrasni mošnjički!
Jaz se postavljam v vrsto z vsemi štirimi. :)
Še veliko takih lepih izdelkov želim!

MaL(o drugačna)a PRiNCeSa pravi ...

oh, prečudoviti so! občudujem tudi male kapice in vse, vse, prav res vse copatke. le tako naprej!

tjaša pravi ...

tvoje pletenine so res krasne, mošnjiček pa tudi - fajn ideja.Stojim v vrsti:)

Jane pravi ...

Pozdravljena!

Že nekaj časa gledam tvoje umetnine in spremljam njihova "rojstva". Še posebej so mi všeč oblekice za punčke, ker pa imam doma malega nadebudneža, bi bil tale mošnjiček prava zamenjava.
Izvrstna ideja in krasna izdelava!

sem v vrsti in držim pesti, da ga dobim!

Hvala za možnost in veliko ustvarjalnega duha ti želim!
moj blog: http://bodiustvarjalen.blogspot.com/

lp
jana

Baia pravi ...

Čudovito, spet :) Kot vedno, popolno in z veliko ljubezni narejeno :) Pa vse najboljše tvoji hčeri :)

Sanja pravi ...

tudi jaz občasno pokukam v tale kotiček in izdelki so res ljubki! tale mošnjiček pa se mi zdi prav primeren za kakšno shrambo "biserčkov", ki jih včasih pobiram na sprehodih v gozdu ali drugje ;)

Saša pravi ...

vau, res čudoviti izdelki...če mi bo sreča naklonjena, z največjim veseljem posvojim tale eko mošnjiček :)

Anuska pravi ...

Vaš blog spremljam že kar nekaj časa, fantastično. Čudovito. Človek si zaželi, da bi imel en kup otročkov in en kup vaših copatk, jopic, kapic...:) Nekoč, sigurno.

Veliko ustvarjalnih idej še naprej....

a.