četrtek, 18. marec 2010

18. marec

... je že štiriindvajseto pomlad zame posebno lep dan.





8 komentarjev:

Sonja pravi ...

Vse najboljše tvoji deklici :)

funchi pravi ...

Hvala, Sonja!

Marna pravi ...

Vse najboljše tvoji hčeri in tebi! ;)

k a t j a pravi ...

Daši tudi jaz želim vse najlepše! tudi jaz sem marčevsko dete generacije 86. :)

funchi pravi ...

Z Dašo se vsem zahvaljujeva za vaša voščila! Sva imeli luštno dopoldne - ob izviru Kamniške Bistrice sva nabirali kamenčke, potem pa k babi&dediju pihat svečke na torti.
@katja, super deteca ste rojena marca 86! Vse najboljše tudi tebi (sem že prepozna, ali bo še čas, da voščim na pravi dan?)

mojca - mka pravi ...

vse naj naj še s te strani griča :)

funchi pravi ...

:) hvala tudi tebi, Mojca!

matilda pravi ...

Daša, ti imaš eno zlo superdruper mamo (in Matilda ima leta in izkušnje, da sprejema vibracije tudi iz virtualnega sveta;-)).
Vse najboljše obema!