sobota, 06. februar 2010

Funchi ima rada oblekice

Zato sem ji spletla še eno.

Ja, vem, fotografije so zanič, ampak ne morem pričakat primernejše svetlobe in moje fotografinje. Zjutraj sem v pižami skakala s fotoaparatom po stanovanju, da sem poslikala oblekico, ki sem jo včeraj pozno zvečer dokončala. Mi je oproščeno?
  
 
  
  
 

8 komentarjev:

tina pravi ...

Absolutno oproščeno, ČUDOVITA JE! ;)

Igriva Vila pravi ...

Lušnooooo!

Tiara pravi ...

Krasna oblekica, ni čudno, da jih ima Funchi rada.

vesna pravi ...

srčkano ;)jaz tudi čakam pomladno svetlobo, ki bo spet fina za fotografiranje...

KroglaKroglica pravi ...

Zelo je lepa. Sploh barva :)

mojca - mka pravi ...

modno, cart, doterano. kdo bi si lahko želel še več? niti Funchi;)

funchi pravi ...

Hvala!
Zdaj bi bilo fino, če bi lahko fotkala kakšno navihano enoletnico, ki nekje v naravi, v oblekici in bosa, skače naokoli... oh well, malo sanjam :)

matilda pravi ...

Kar zabadaj nož v moje pootrokuhrepeneče srce. Pol si bom pa punčko kupla in okol hodila ko norica. Ampak seveda s Funchi oblekico. Krasne so!