sobota, 06. februar 2010

Črtasto pikasto

Ah, težave v raju.

Ko sem že imela pri roki barve, s katerimi sem pletla OBLEKICO, sem začela plesti nekaj s črticami in pikicami...
 

Nastala je kapica...

 
  

težava pa je ta, da ne vem, koliko let bi imela deklica, ki bi si jo poveznila na glavo? 
Kapica ustreza obsegu glave 50-52 cm, ugibam, da je to za okoli 4-5 let.
Mi lahko pomagate?
HVALA!

p.s.: če se sprašujete, zakaj so slike takole trapasto postavljene, naj vam povem, da se prav to sprašujem tudi jaz.

2 komentarja:

Igriva Vila pravi ...

Še ena krasna štrikarija! Všeč so mi barve, pa črte, pa vzorček nasploh, aja, pa postavitev slik tudi :)

Za kako veliko glavo pa bi to bilo, pa ti ne znam povedati :)

funchi pravi ...

Hvala! Saj bom že ugotovila. Ponavadi začnem na drugem koncu - izmerim malčka, ali imam na voljo mere in potem pletem, tale kapica se je pa hotela naplesti te velikosti, ne, da bi se prej posvetovala z mano :)