nedelja, 17. januar 2010

Craft hope for Haiti

na blogu objemi drevo sem izvedela za projekt craft hope.

Craft Hope for Haiti Shop Spreading seeds of hope one stitch at a time
Takoj sem šla v akcijo in za donacijo ponudila tri pare copatkov.



Minutko zatem, ko so jih dali v etsy trgovinico , so bili roza in rjavi copatki prodani. Veselaaaa!

P.S.: In malo zatem tudi bež copatki.

Tak lep občutek, da so moji copatki 'naredili' dobro delo.

Znašli so se še na enem blogu:

 



6 komentarjev:

vesna pravi ...

super!saj tvoji copatki so res prekrasni;)pa seveda tudi ostale pletenine!

Baia pravi ...

Čestitke!!
In tale fotka mi je že odkar sem odkrila funchi blog najbolj luštna :)

Loddelina pravi ...

Wow, res lepa donacija, hvala za tale link, grem takoj v akcijo!

PopiKoki pravi ...

Čestitke! Hitra prodaja je dobra novica zate in za prejemnike vsaj tistih nekaj dinarčkov oz. pomoči, ki jo sedaj tako močno potrebujejo!

matilda pravi ...

Lepo.

funchi pravi ...

Hvala vsem! Loddelina, sem videla, da si tudi ti donirala svoje umetnije. Super!
Že tri dni divje iščem možnost, kako bi kaj podobnega zagnala tudi pri nas. Nasploh me močno drži, da bi odprla nekakšno slovensko etsy, ampak, jao, jao, to je VELIKA reč, sploh ne vem, kako naj se tega lotim...?