ponedeljek, 07. december 2009

Še več eko grelčkov



Vijolični so na zalogi.
 

6 komentarjev:

Teta Bina pravi ...

še več LEPIH eko grelčkov ;)

polonap pravi ...

Mateja,
1.grozno je, ker iz tvoje prodajne strani ne morem nazaj na tvoj blog
2. jaz bi rada podarila ene take grelčke, (tiste z rdečo rožico), ampak
a)ne vem koliko stanejo
b) sem brez keša, kot vedno
c) bi prisrčno rada menjala s teboj in ti ponujam svoje ilustratorske usluge.

Če se ti da s tem ukvarjat IN potrebuješ kaj narisanega (ali oblikovanega ali preoblikovanega), recimo poseben set novoletnih čestitk s Konfilijo v Funchi pleteninah, mi piši na frisnonovojutro@siol.net

Če se ti pa ne da, pa lahko še zmeraj rečeš
Polona, ti si pa res za hece

funchi pravi ...

Teta Bina, hvala!
Polona:
1.jaz vzdihujem nad vsako tvojo stvaritvijo. In tudi zato, ker sem zelo brez keša in (zaenkrat)ne morem kupiti nič od tega, kar ponujaš na svojem blogu. Zato sem tvoje Pandorice samo občudovala in nič komentirala, ker 'oh, kako bi jaz to imela' tudi ni vse skupaj nič.
2. cena grelčkov je 30€. Tebi mi ni treba pojasnjevati, koliko je to ur dela in zakaj taka cena. Midve to veva.
3. Z veseljem menjam za KARKOLI. Če se pa še Konfilija pojavi, bo veselje nepopisno.
4. Imam pa gužvo za pop**** in se bojim, da si boš nohte grizla, ali bodo prišli pravočasno, ali boš morala na hitrico namesto njih zaviti napolitanke.
5. aja - mail, si rekla!

polonap pravi ...

saj ni panike (gruntam, kam naj vstavim ha, ha, ha, ker bom takoj po tem napisala) rabim jih šele 24decembra.

Očitno sva obe na istem s časom in gnarjem...torej predlagam takole:
jaz RABIM en gift za sestro (35) in/ali taščo. Ti povej če kaj POTREBUJEŠ, sicer pa ti naredim eno "Funchi" ilustracijo (pučico Funchi, nežnejšo in mlajšo, verjetno okoli 3 leta staro??? v tvoji jopici) v digitalni obliki (to pomeni, da jo boš lahko dala na čestitke, vizitke, karkoli pač želiš in je uporaba lika tvoja do smrti?)

Če imaš druge predloge, reci, sicer je pa moj email za intimnejši
klepet: frisnonovojutro@siol.net

funchi pravi ...

Haha, ni panike, šele 24. decembra :))
ooo, jaaaa, punčico Funchi!

polonap pravi ...

Zmenjeno.
JO dobiš GVIŠNO pred božičkom.