nedelja, 06. december 2009

Knjigo dobi...

Dekleta, poglejte, koliko naročil sem dobila samo danes (pa ena škatlica še manjka, ker so en darilni komplet že odnesli)! Tudi v košarici prvotno ni bilo tako malo Miklavževih dobrot, samo jaz sem že zbrskala ven vse čokoladice, bonbončke, arašide, pistacije,...



Verjamem, da je pomagala vaša podpora, zato bom v zahvalo knjigice podarila kar vsem štirim.

PopiKoki, Pia, Sonja in Barbara, pošljite mi svoje podatke (mateja.keber@gmail.com), da bo poštar vedel, v kateri nabiralnik stlačit (upam, da ne bo res kaj takega poskušal) pošiljko.

8 komentarjev:

Pia pravi ...

Juhu!!! Mateja bravo! Vidiš ...fokus in energija :)

Sem zelo vesela zate. Mojega naslova pa tako imaš verjetno še.

funchi pravi ...

Hvala, Pia. Tudi jaz zelo vesela. Ja, tvoj naslov pa imam.

PopiKoki pravi ...

Ooooo, hvala :). Komaj čakam darilce :)

Sonja pravi ...

Jupiii, to pa je prodaja. Z veseljem še kdaj napišem kak komentar v podporo, če ti bo šlo potem tako dobro. Privoščim iz srca :)
Naslov pa tudi pošljem, se ne bom branila darilca oz. ga bom veselo pričakovala. Upam le, da moj poštar res ne bo poskusil kaj tlačit v nabiralnik.

Barbara pravi ...

Jeeeee :) Hvala :)
Pa še enkrat moram pohvalit čudovito kolekcijo rokavičk brez prstov!

matilda pravi ...

Funchi draga, nisem vedla da ena taka vestranska bejba (pa kreiranje , pa pesnjenje, pa matematika pa ....)! Uauuu!!
Glede na to, da si začela izdelovati take nežne romantične stvarce tudi za velike punčke ti predlagam, da poskusiš še z šali in baretkami (polnimi nežnih rožic in divjega rastja).

Sonja pravi ...

Poštar je knjigo pošteno tlačil med kup reklam v nabiralnik, vendar je lepo zavita vseeno prišla do mene nepoškodovana. Čudovita je.. polna berljivih pesmic, prijetna na otip, luštnih barv, simpatičnih ilustracij.
Hvala še enkrat.

funchi pravi ...

Hvala, Sonja!
Vidiš, da tistega s poštarjem nisem kar tako napisala. Mogoče imajo eno posebno skrivno tekmovanje - kdo lahko stlači v nabiralnik večjo škatlo, ali kaj takega.