torek, 24. november 2009

Eko nogavičke

Še en par nogavičk, narejen po naročilu.


11 komentarjev:

Tanja pravi ...

AMteja,

vem, da organiziraš tečaje kvačkanje (sem se že zanimala in sva ugotovili, da za azčetni tečaj znam "dovolj". Ali imaš v planu narediti tudi tečaj pletenja nogavic? Da se naučim plesti nogavice je bila dolgo moja želja in sem se tudi preizkusila. Mislim, da mi je kar šlo, ampak sem izgubila navodila, tako, da sem sedaj boda ;-) Ali imaš ti navidila napisana ali to delaš iz glave. Moram reči, da so tvoje nogavičke čudovite!!!

LP, Tanja

funchi pravi ...

Tanja, za tečaj raje ne obljubim, lahko pa ti pošljem navodila za pletenje nogavičk.
Sporoči mi e-mail.

Pia pravi ...

Ampaaak navodilaa nisoo doovolj za nekatere. :) Recimo za take, kot sem jaz. Hehehe Jaz bi se tudi tako rada naučila. Leve in desne in kakšno gumbnico še znam, ko pa je treba uporabiti več pletilk se mi pa ustavi. :(

Nogavičke so pa super lepe. Komaj čakam svoje. DO kdaj ti moram sporočiti velikosti in barve? Nekako moram zbrskat številko noge moje muti. Hehe

funchi pravi ...

Pia, navodila so včasih res taka, da se zdi, da je lažje pogruntat kvantno fiziko kot dešifrirati, kaj zdaj s tisto pletilko, ki ti kar na lepem odveč hodi :)
Mogoče bo spomladi res učenje pletenja nogavičk na sporedu. Hm, toliko stvari sem odložila na spomladi, ko bo 'kao' več časa...
Za velikost in barve ti svetujem, da čimprej sporočiš, dokler je še kaj barv na izbiro. Enkrat pokukaj na podplat maminega čevlja, da vidiš, katero številko nosi... maybe :)

Pia pravi ...

Hja, bom mogla kr prašat pomoje nekak. Ker nisem bila pri njej že celo večnost, vedno, ko se vidimo ima pa čevlje gor. :D

Se mi pa zdi, da ima 39, jaz pa 41 (velke flafutke mam). Barvno pa bo pomoje njej všeč kakšna svetlo modra ali roza, jaz bi pa, če se da kakšne črtaste. :)

Ja, res je kvantna fizika. Jaz imam par luštkani patternov pa se sploh ne znajdem. Tako da navijam za kakšen tečaj kavačkanja in advance pletenja. :) Je pa res, da čas kar leti ...

funchi pravi ...

Pia, če ne bo tečaja, boš pa 1x k meni prišla, vsaj, da ti malo osnov o kvačkanju pokažem, da si boš potem lahko naprej sama zakvačkala življenje :). Potem pa, morda, enkrat,nekoč, še štumfke obdelamo.

Naj se za tvojo mamo kar lotim splesti št. 39 (modre - rožice pa še svetlejše modre, ali kaj drugega?), ali še malo počakam, da izvedeš Mission impossible IV? Boš za tvoje flafutke izbrala barve? Več kot tri različne pliz ne, ker je 5 pletilk in tri zavozljane klopke kar dovolj luštna zabava :)

Pia pravi ...

Za moje flafutke ti kar prepustim. :) Bom vesela vsakih. Verjetno me čaka en obisk bolnice (bljek, fuj fuj), tako da bojo z mano šli. Sem pa bolj monotone girl with cherry on top, če ti to kaj pove. Saj vidiš, kakšne strani delam :D Za muti pa kar. Super bo. Bo full vesela.

Juhu, se bom lahko zakvačkala :D Zmenjeno.

funchi pravi ...

Če te čaka obisk bolnice, potem so štumfki sploh nujni. Držim pesti, da bo hitro mimo in, da boš prišla ven kot rožica, vsa prenovljena in popedenana.
Še ene štumfe spletem, potem sta pa že vidve na vrsti. Upam, da tisti rebus pravilno rešim in da izberem kombinacijo barv, ki te ne bo spravila v jok, ampak v dobro voljo :)

matilda pravi ...

Veri ingliš nogavičke. Si takoj predstavljam eno gospodičnico s porcelanasto poltji in lički kot vrtnica kako srka ingverjev čaj na žametni zeleni zofi in zasanjano zre na angleški vrt. Ja, kaj čem imam bujno fantazijo:-)
Skratka, po slovensko, res so fletne.

Pia pravi ...

Štumfkiiiiii sooooo priiiiišliiii!!! LEPI, LEPI, LEPI ... Hvala Mateja! ***

funchi pravi ...

Me veseli Pia, da so ti všeč. Hvala tebi!