sobota, 21. november 2009

Božičkovi darilni kompleti



Snow is falling
all around me
children playing
having fun
it’s the season
love and understanding
merry christmas everyone.
Time for parties and celebration
people dancing all night long
time for presents
and exchanging kisses
time for singing christmas songs...

4 komentarji:

matilda pravi ...

Se ponavljam....Dajte mi enga otrokaaaaaa!!!!!!

funchi pravi ...

:)))))
pa je šel kofe po tipkovnici

majanova pravi ...

sem se hotela zahvalit za tako expresno pošiljko "moje" nove bež kapice.. zaenkrat poterpežljivo čaka v predalu, ko bo pa novi član/ica privekal/a na svet, mu/ji jo hitro nataknem gor. :) in pošljem slikco.. :)

super stvari ustvarjaš.. ;) sem pa zvedla za funchi od moje sestre ninelene.. še dobro, da obstajajo ti blogi.

funchi pravi ...

Hvala, majanova! Upam, da bo detecu kapica všeč. Se veselim fotkice!