petek, 16. oktober 2009

Lepo po vrsti

1.
Najprej bomo Vivi na nožice nataknili tele naše copate...


 ... in držali pesti, da jih ne sezuje, preden ji nataknemo še kapo in jopo. Ker je mišljeno, da ima na sebi VSE NAENKRAT, ko mama Juta škljocne.








Rjav in roza komplet pa kdaj drugič, a ne?

4 komentarji:

Loddelina pravi ...

Živjo, super je tale kompletek, škoda da je moja punči že malo prevelika..
Vidim, da tudi ti spremljaš blog Sweetfancy, se še kaj bereva...

funchi pravi ...

O hudo! Nekam znano mi je bilo ime Loddelina, ko sem prejle na hitro pritisnila komentar. Živjo, živjo! In super, da sem zdaj odkrila tudi tvoj blog.

matilda pravi ...

Oh, kadarkoli pošnjofam tvoj blog se mi milo stori, ker nimam prav nobenih mladičkov okoli sebe ali punce še gradijo kariero ali pa bi lahko že bile mlade stare mame, vendar vsi otroci še pridno študirajo. Hmmm, čeprav ena je nekaj molmljala o dojenčku, potem ko bo konec leta (drugič) diplomirala. Dejmo, dejmo!!! Obožujem barve, ki jih uporabljaš in me vedno pograbi sveta jeza, ko se spomnem moejga nakupovanja za mojo nehčerko (mati so ležali par mesecev bolnici in sem bila personal shooper) in prodajalke niso mogle razumeti da nočem roza, nočem, modre in nočem rumene...hočem BARVE! Ali pa, ko smo šli za 1. rojstni dan kupovat črne žabice, gspodična je potrebovala umetno dohanje, nakar je izustila, da kaj takega ne obstaja. Pa ja, pa!!

funchi pravi ...

Haha! Ko sem izbirala barve za moje štrikarije, najprej med njimi NI bilo roza in modre (rumene še omenjam ne). Guess what? Kar naprej sem dobivala maile, če v roza pa nimam nič. Vi bi pa črne žabice?! Mislim, kaj delate ubogemu otroku (so šepetale, ko ste odhajali iz štacune) :))