sreda, 05. november 2008

Dragi prijatelji!

Z velikim navdušenjem vam prinašam čudovito novico.

Sredi vseh mračnih novic in napovedi, čudnih zadev, ki se dogajajo na svetovnih borzah (ki jih že prej nisem razumela), recesijo in strahu množic ljudi po vsem svetu, jaz uresničujem svoje velike sanje - odpiram svoje lastno podjetje! Juhu :)

Kdor me pozna, ve, da rada lovim ustvarjalne navdihe in jih tudi uresničujem. Le kako drugače naj potem poimenujem svoje podjetje, kot Hiša navdiha? Za začetek sem skrbno izbrala nekaj dejavnosti, ki me v tem času najbolj izpolnjujejo, kjer lahko najbolj navdihujem sebe in druge in, s katerimi, verjamem, lahko najbolj prispevam h kvalitetnejšemu življenju vseh, ki jih bo moja ponudba pritegnila.

Tako bo Funchi hiša navdiha (seveda, funchi, ker prinaša radostno življenjsko energijo) nudila vrsto svetovanja in pomoči (učno-vzgojne težave osnovnošolcev, osebna rast), oblikovalske storitve in, najslajše – posebna darila za dojenčke. Že kot osemletna deklica sem silno rada pletla in kvačkala. Vse moje punčke so bile oblečene v jopice, puloverčke, krilca, kapice, da ne omenjam, da so puloverje uvidevno nosili tudi vsi moji družinski člani (hvala mama in oče, oh, in brat - dobro ste prenesli te moje navdihe!).
Zdaj, pri 46-tih, mi je že jasno, da je moje življenje močno povezano z otroki. Ko sem se letos poleti, po 24 letih, za vedno poslovila od učiteljskega poklica, sem mislila, da je to tudi konec mojega druženja z otroki. Pa ni! Priletel je navdih in jaz sem ga ujela. Zaželela sem si, da bi lahko novorojene otročičke tudi sama pozdravila s posebno dobrodošlico. Tako sem skrbno poiskala kvaliteten ekološko pridelan bombaž, iz katerega z velikim veseljem in ljubeznijo spletem jopico za dojenčka. Jopici pripnem še lepo voščilo in dodam malo, ljubko darilce. Odločila pa sem se tudi, da del denarja od vsake jopice doniram prezgodaj rojenim, za katere tako lepo skrbijo v porodnišnicah.

V januarju 2009 bo torej Funchi hiša navdiha čisto zares odprla svoja vrata. Sporočila vam bom, na katerem spletnem naslovu jo boste lahko našli. Ujemite v njej navdih zase in sporočite svojim prijateljem in znancem, kje ga tudi oni lahko najdejo.

Naj vas življenje ne neha navdihovati.

Mateja

2 komentarja:

alckovi pravi ...

Čestitke!
na tem mestu se poda izjava Sanke Coffeeja iz Cool runninga " I am feeling very Olympic today"

Naša tamalčkana in njen medi že veselo pozirata v kvačkarijah :)

M.

Igriva Vila pravi ...

Jupy! Komaj čakam vse tvoje stvaritve in... novi blog je M.E.G.A. Za pojest :).

Hvala za nenehni navdih, ki si mi!

Objem,

Rolanda*